Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed Проблем !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Selespeed Проблем !

    Здравейте,
    днес ходих при един познат за проверка на компютъра и като се стигна до диагностика на скоростите се показаха слените две грешки. Ще съм благодарен ако ме посъветвате какво може да направя ? Колата е Алфа ГТ 2.0 бензен.

    Скорости модел: CFC208FV2

    Грешка 1: P1742 Датчик за диапазона на избор - нарушение на функциите.

    Грешка 2: P1818 Контрол на предавките - нарушение на функциите.

    Това са нещата а причината да отида е, че по време на движение изписва selespeed malfunction ! Включва на 2-ра предавка. И за да се оправи трябва да натиста минуса 2 пъти или да изгася от контакт и пак да запаля.

    Така че ще съм мнооого благодарен ако помогнете
    ALFA ROMEO GT 2.0 Selespeed '06

  • #2
    Първоначално публикувано от Lazik Покажи съобщение
    Здравейте,
    днес ходих при един познат за проверка на компютъра и като се стигна до диагностика на скоростите се показаха слените две грешки. Ще съм благодарен ако ме посъветвате какво може да направя ? Колата е Алфа ГТ 2.0 бензен.

    Скорости модел: CFC208FV2

    Грешка 1: P1742 Датчик за диапазона на избор - нарушение на функциите.

    Грешка 2: P1818 Контрол на предавките - нарушение на функциите.

    Това са нещата а причината да отида е, че по време на движение изписва selespeed malfunction ! Включва на 2-ра предавка. И за да се оправи трябва да натиста минуса 2 пъти или да изгася от контакт и пак да запаля.

    Така че ще съм мнооого благодарен ако помогнете
    Добре че си сложил номерата на грешките че иначе описанието им е тотално грешно Тези грешки могат да бъдат породени от състоянието на самите датчици и/или връзките към тях, също е възможно поради износване на вилки да се появят такива грешки
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #3
      Възможна ли е да се износят вилките на 70000 км?
      ALFA ROMEO GT 2.0 Selespeed '06

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Lazik Покажи съобщение
        Възможна ли е да се износят вилките на 70000 км?
        Ти защо вярваш, че е на 70 000 км?
        Може, всичко може да стане
        Знаеш ли кой е карал колата преди теб? Не!

        Както и да е ... Бобо ти е подсказал какво да направиш, преди да се притесняваш за изкривени вилки

        п.с. И аз се чудих как може на 45 000 км ЕГР-а да се запуши с 1 кг лайна, но Mury го чисти и може да каже колко го разкисва
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Добре че си сложил номерата на грешките че иначе описанието им е тотално грешно Тези грешки могат да бъдат породени от състоянието на самите датчици и/или връзките към тях, също е възможно поради износване на вилки да се появят такива грешки
          Какво е виновен човека че алфадиаг-а е куцо преведен
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
            Какво е виновен човека че алфадиаг-а е куцо преведен
            Той на английски е ташак представям си преведен
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Уф-фффффф тегава работа.....

              А къде да проверя датчиците ???
              ALFA ROMEO GT 2.0 Selespeed '06

              Comment


              • #8
                Извади буксите и ги почисти и напръскай с контактен спрей. До сега не съм виждал повреден датчик (ако не е направено умишлено). Предполага се лош контакт. Направи същото и с голямата букса до акумолатора. P1818 TRANSMISSION NEUTRAL SAFETY SWITCH SHORT CIRCUIT TO BATTERY, ще рече , че губи маса. При 147 , замасяването е до радиатора, под десният фар. Виж къде е при теб, че при 147 е хронично заболяване това. При лоши връзки, е нормално да ти набие P1742 (грешка в сензорите за положение на вилките).
                Ако не се оправи, ей тука пише , кога минава в "safe mode" , като при теб. Действаш по метода на изключването

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                  Извади буксите и ги почисти и напръскай с контактен спрей. До сега не съм виждал повреден датчик (ако не е направено умишлено). Предполага се лош контакт. Направи същото и с голямата букса до акумолатора. P1818 TRANSMISSION NEUTRAL SAFETY SWITCH SHORT CIRCUIT TO BATTERY, ще рече , че губи маса. При 147 , замасяването е до радиатора, под десният фар. Виж къде е при теб, че при 147 е хронично заболяване това. При лоши връзки, е нормално да ти набие P1742 (грешка в сензорите за положение на вилките).
                  Ако не се оправи, ей тука пише , кога минава в "safe mode" , като при теб. Действаш по метода на изключването
                  Аз пък съм виждал повредени датчици и то не веднъж
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    селеспиид

                    Здравеите и аз като пове4ето колеги имам проблеми сас селеспиида, карам 147-ца 2.0 тс селеспиид. проблеми доста, по4вам ги, зна4и като карам на 2-ра запо4ва да мига на таблото двоиката и показва 4е сам на задна а карам на втора, като превклиу4а на следва6тата предавка некои път дори не сменя а само пи6ти селеспиид фаилур и така. другиа проблем е 4е като тругна да паля двигатела не вурти стартера все едно се е вклиу4ил имобилаизера, и трябва да хитрувам бутам на 1-ва и пали,са6то така което ме дразни сутрин на студен двигател като паля тругнали да карам ведна по4ва да глъхне и подска4а. 2001-ва модел. сега да кажа какво съм правил по нея: по4истих вси4ки букси по нея главно около робота сас контакт клинер, ефекта бе6е невероятен вси4ко стана перфектно без сутре6ното палене и това сас имобилаизерското палене. ОБАЧЕ след 2 дена всичко стана пак по старому, и така. ходих на диагностика в сервиз на алфа и от там ми казаха че проблема бил двигател и скорости не комуникирали. казаха ми 4е трябва да я оставя за седмица поне че да видят от каде е проблема.

                    Като за втори пост се оттърваш от наказание за неграмотно писане и неуважение към езика, но за в бъдеще се постарай да не се налагат забележки. Писането по този начин отблъсква хората от четене а с това вероятността да ти дадат съвет и отговор неимоверно намалява.
                    Last edited by fiore; d.m.y г., 15:18.

                    Comment


                    • #11
                      Аз пък като човек който няма проблем със селеспийда ти казвам че се лъжеш че повечето имат проблеми. Просто тези които нямат- не пишат.( Това беше отклонение от темата)
                      Малко трудно ти разбрах какво обясняваш, поради начина по който пишеш. Но в крайна сметка- Колата може да не върти сутрин заради ниско налягане в системата. Това може да се дължи на помпата. Ако помпата ти е заминала върти с по ниски обороти докато позагрее. От непостоянното налягане може да ти се изписват и грешките. Това с почистването на буксите е добри но не е достатъчно.
                      В кой сервиз си ходил? Провериха ли Помпата? Изчистиха ли записаните грешки в компютъра? Какви бяха записаните грешки?
                      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                      sprint tropheo
                      155/1.8
                      156/2.0 Selespeed

                      Comment


                      • #12
                        Всички описани проблеми, идват от грешна информация за положението на предавките (а колата не пали, тъй, като стартера върти САМО, когато е на N, но явно към него се подава друго инфо)
                        Щом бърка четни с четни (2,4,R) или нечетни с нечетни (1,3,5) смени си датчика , който седи отгоре най-отзад на робота ( точно под помпата на ABS-a) и нещата ще се оправят.( Ако бърка четни с нечетни (1-ва с 2-ра или 3-та с 4-та или обратното, сменяш тоз пред рейката) Погледни и състоянието на масата ( на вертикалната колонка до радиатора под десният (пасажерският) фар).
                        ПП: Датчика може да се разглоби и да се отремонтира, но трябва да се пипа внимателно. Иначе отиваш и си поръчваш за TPS на пунто .

                        И трите датчика са еднакви, така , че можеш да го размениш с тоз на съединителя, но не мисля, че ще можеш да тръгнеш, ако е твърде дефектен.

                        Comment


                        • #13
                          Ако е датчик, мисля че имам останали още от стар робот. мога да ти дам да пробваш
                          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                          sprint tropheo
                          155/1.8
                          156/2.0 Selespeed

                          Comment

                          Working...
                          X